JULLOV

God kväll!
Inte bloggat så mycket, det beror på att jag inte har min iPhone. Jag brukar blogga mycket över den, men nu har jag endast en super dålig låndemobil. Den är verkligen sämst. Så får bli sämre uppdatering tills jag får den.
Idag så började jullovet, tråkgit nog. Jag var tagg till lovet, men nu vill jag ha skola igen! Det har inte äns gått än dag och jag vill redan ha skola haha. Nej, men det blir säkert bra med lov. Man måste ju få vila från läxor och allt tänkande ett tag.
Slutet på skolan firades med en cabaré som ett flertal elever i skolan gjort. Massa olika sketcher, sång och dans. Riktigt kul att kolla på det och dom är verkligen riktigt duktiga! Har bestämt att jag ska vara med på cabarén nästa år. Sedan efter cabarén drog jag med mamma och syskonen o fikade på ett café.
 
Igår var det klassdag vilket var riktigt roligt! Vi hade bokat gympasalen i två timmar, och de två timmarna bestod mestadels av killerboll. I ruled the game asså! Var så sjukt nära på att vinna hela skiten men blev då preics prickad...ja...tråkigt. Elin och jag bjöd även klassen på vanilj bullar som vi bakade i onsdags. Vi gjorde det endast för klassen, är vi inte gulliga eller?
Under hela gårdagen var jag så otroligt jävla taggad eftersom jag skulle kolla på Believe efter skolan!!!!! Filmen var fucking perfect, om jag ska säga det så. Fanns scener i filmen då jag bara kände för att ill tjuta, vilket jag typ gjorde. Jag grät som mest då han pratade om Avalanna och brast ut i tårar och sa att han saknade henne. Mitt hjärta liksom krossdes av att se honom gråta.. 
Justin är så himla sanslöst fin! Hans ord, hans personlighet, hela han! Gud. Hjärtat slår dubbla slag bara av att tänka på honom. Åh. Nej, nu får jag sluta prata om Justin. Men ska bara säga att även om du inte är en Belieber, så ska du kolla på filmen! Jag lovar att en hater som går in på bion, kommer komma ut som en Belieber, trust me.

Från Believe.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback