Justin Bieber docka [✓]

Hello guys! Sitter framför min dator med musik i lurarna. Har precis ätit.
Var iväg på två tränings pass med mamma förut, spinning och puls gympa. Spinning är bland det tråkigaste som finns, enligt mig. Men det är väl bra träning det också, så följde med på ett pass spinning. Men puls gympa är sjukt kul! Älskar att hoppa runt och göra lite övningar till musik. Nästan som att dansa ibland, men ändå träning.
Idag drog jag tillsammans med mamma, Amanda och mammas vän samt hennes familj in till stan. Det var lite saker som dom skulle köpa där, plus så hade jag bestämt att gå in på ToysRus. Dom säljer nämligen Justin Bieber 'barbie dockor' där. Har velat ha en i åratal, så blev att köpa en nu. Dom har ju inte funnits här i Sverige så himla länge. Så nu blir det att ställa den på min lilla Justin hylla jag har i rummet, mycket fint! :) Efter lite shopping blev det att äta på McDonalds och sen åka hem.
I morgon vet jag inte riktigt vad som händer..Måste nog städa mitt rum. Det ser ut som ett bombnedslag med kläder! Men så går det när man ska välja outift..
That angry blick, haha xd
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback