KlĂ€der 🌾

God kvĂ€ll! 
Sitter nu framför tv och har precis Ă€tit efter att ha varit pĂ„ ett trĂ€nings pass. Sprang i 40 minuter. Inte sĂ„ jĂ€klarns jĂ€tte snabbt. Gjorde det endast för att förbrĂ€nna & inte för att trĂ€na kondition, sĂ„ sprang lite mer Ă€n 6 kilometer. Sedan gick jag crosstrainer i cirka 25 minuter. SĂ„ rĂ€tt trött i benen. Men kĂ€nns super skönt! 
NÄgot som ocksÄ Àr riktigt skönt Àr att jag inte har nÄgra lÀxor alls! Förr kund jag inte göra nÄgot utan att tÀnka pÄ att jag mÄste hem och plugga. Men nu har jag inte ett skit att göra! Nu kan jag ta det lugnt efter skolan och inte vara sÄ stressad och ha ont i magen över lÀxorna. Varför kan det inte alltid vara sÄhÀr?
Skolan idag har ju varit som alltid. Har haft lika skoj som alltid och alla lektioner har varit lika lĂ„ngtrĂ„kig, som alltid. Men vadĂ„, endast tvĂ„ veckor kvar innan lovet! Jag stĂ„r ut :) 
Och imorgon ska jag till stan för att dansa. Blir att Ă„ka in tidigare med mamma för att shoppa lite klĂ€der (jippi jahooooo). Sjukt kul! Älskar att handla klĂ€der! Vill hitta massa fina klĂ€der som jag kan köpa!!! Wonderful!!!
Bara för att jag blivit smÄtt besatt av Barbara Palvin, sÄ fin!!!!



Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback