Klantig som tusan.

Hej! Åh, så klantig man får vara då...Jag har nämligen spräckt skärmen på min iPhone och så funkar den inte alls. Det hände idag i matsalen. Det är andra gången som jag spräcker min iPhone. Men pappa sa att vi ska fixa en ny iPhone, så det dröjer nog inte så himla länge tills jag får en ny.
 
Idag var i alla fall en super kul dag i skolan, mycket skratt. Det var även sköna lektioner där vi kollat på film, spelat spel och fikat. Gillar veckan innan till exempel jullov eller sommarlov, då man oftast inte gör så mycket utan bara tar det lugnt och har roligt. Fick även idag reda på lite betyg, till so och no. Riktigt nöjd och glad blev jag då jag fick höra mina betyg!!!
Efter skolan vid fyra, drog jag med Elin och Jocke till gymmet. Haha, blev nästan som ett PT pass för Jocke som precis skaffat gymkort. Elin och jag fick gå runt och visa honom hur maskinerna fungerade och hur man skulle göra :) 
I morgon antar jag att det blir till o träna. Vanligtvis har jag ju dans på tisdagar, men nu är det uppehåll. Annars ska jag väl inte göra så mycket mer i morgon?
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback