No life.

Hej! Denna dag har varit totalt onödig. Jag har inte tränat, jag har inte fixat mig och har endast gått runt i myskläder. Fy! Men jag har gjort lite nytta i alla fall, jag städa faktiskt mitt rum i morse. Så nu kan man äntligen gå in i rummet utan att fastna med fötterna i min kläd hög. Det är bra. Följde med mamma till affären vid åtta, annars har jag inte gjort ett skit. Jag har seriöst, bokstavligen, suttit framför Twitter hela jäkla dagen! Inget liv, jag vet. That's how i am, guys.
I morgon är det nyårsafton vilket är sjukt eftersom året gått så himla fort! Det var ju nyss 2012!? Det kan knappast bara vara jag som tycker det? Men nyåret blir att fira med mina vänner Elin, Binta och Ejlitz hemma hos mig. Blir antagligen att äta tacos. Jag ska också äta godis för första gången på året! Delicious. Men efter nyårsafton ska jag inte äta godis mer. Jag ska fortsätta som jag gjort detta år; inget godis, läsk, glass, chips osv. Det går ju så bra och är knappt sugen på det alls, och det är ju inget man igentligen behöver äta. Så varför göra det då jag kan stå ifrån det. Japp. Nu ska jag sitta ett tag vid datorn och sedan ska jag nog ta och bada.
Ha det bra vänner!
Bilder från i somras. Har inte tagit några nya bilder. Så får bli dessa.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback