Stan helt oplanerat

Hejsan! Drog till stan helt oplanerat idag där jag gjorde några inköp.
Dagen började först med att jag tränade på gymmet med Elin. När jag kom hem blev både Joel och Amanda tvungna att åka in till stan för olika orsaker, så jag hängde på dom. Blev bland annat att äta på McDonalds och att shoppa. Fick med mig ett par skor, ett ''guld'' halsband och ett par super coola träningsbyxor. Riktigt nöjd med mina inköpt, framförallt skorna. Amanda och jag hade lite problem med om vi verkligen skulle lägga ut våra pengar på dessa skor som vi verkligen blev förälskade i, och så blev det tillslut!
Nu när jag kom hem för några timmar sedan, har jag städat mitt rum lite snabbt och klätt granen. Julkänslan bara ökar :)
Kängor: Scorett 1400:-
 
Träningsbyxor: Kappahl 299:-
Halsband: Glitter 99:-
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback