TRÄNAT

Hej alla bloggläsare!
Dagen började vid elva, då jag stallt larmet på min mobil så att jag skulle vakna. Så gick upp, åt frukost och drog en timme senare till gymmet med pappa. Blev endast att springa idag. Skulle springa i 40 minuter, men började verkligen må riktigt illa och få världens håll. Och efter ett tag brukar ju hållen gå över, men det försvanna aldrig. Så blev endast 30 minuter. Pappa sa sedan att det kunde bero på att jag inte fått i mig så bra med mat och socker osv, så vi drog hem sen efter att han var klar samt köpt en banan, vilket gjorde att det blev bättre. Så nu mår jag bra igen! Invigde även mina springthights.
Idag ska jag nog inte hitta på så mycket. Blir väl en tråkig dag hemma.. Men man vet ju aldrig vad som kan hända. Fast igentligen så känner jag inte för att göra så himla mycket, så rätt så skönt att bara ta det lugnt idag.
 
Hoppas ni alla hade en kul jul igår, det hade i alla fall jag! Kom fullt av gäster till oss, vi åt julmat, öppnade paket och hade riktigt trevligt. Bilder på mina julklappar får ni sen :) Hejdå!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback