Uppträda.

Hej. Inte bloggat så värst mycket nu på senaste tiden, men haft mycket läxor att göra klart som nu faktiskt är klara! Underbart!
Har inte gjort något så speciellt som jag har att dela med mig om här på bloggen. Endast vanliga skoldagar.

Senare idag blir det att uppträda med kören (som jag endast varit med i för att träna på uppträdandet) på en julkonsert. Vi ska gå lucia tåg och sjunga några låtar på scenen. Sitter just nu och kollar igenom låtarna lite sådär snabbt, kan dom inte så jätte bra. Men det ska väl gå! Det passar ju även bra att det börja snöa idag. Både lucia och snö, vilken julkänsla! Nej. Ska nog packa lite nu eftersom jag drar till pappa efter julkonserten. Och så måste jag fixa lite med lucia saker och så :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback