We'll be sitting on top of the world

Hej! Denna dagen har verkligen varit super tråkig. Jag gick upp vid tolv och har endast suttit i pyjamas framför tv:n hela dagen. Vanligtvis gillar jag inte att gå upp så sent och inte heller att göra aboslut ingenting, men så fick det bli idag.. Så har ju inte så värst mycket att skriva om precis. Sitter nu lite framför datorn och ska vid klockan tio kolla på 'andar finns dom'. Jag verkligen älskar spök program! Jag tycker sånt är riktigt intressant.
 
I morgon har jag inte bestämt något jag ska göra. Ska nog dra och träna lite. Sedan på måndag blir det stt fira lite jul hemma hos mamma eftersom vi ska fira jul hos pappa på själva julafton. Spännande med paket!
Ha en fin lördag.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback