Fredag :D

Hellu.
Först så vill jag bara säga att det är SJUKT skönt med fredag!!
Okej.
Blev inte ett dugg mycket att göra i skolan idag. Typ den enda riktiga lektionen vi hade var Engelska, som vi hade på morgonen.
Sen hade vi 1 timmes rast, sen en film ' Livet är underbart' som höll på i två timmar, mat, rast i 1 timme till & sen sist så skulle vi prata om filmen i våra klasser.
Det är ju förintelse dagen på lördag, så det är därför det var som det var i skolan idag. Filmen handlade också om det.
Sen när jag kom hem från skolan, så hängde jag med pappa till gymet. Tränade armar denna gång & sen så sprang jag på springband lite längre än 3km (y'

Hade tänkt att blogga igår. Men hann inte.
Fick reda på att en timme efter att våra skola slutade, så skulle det vara som en slags gympalektion i gympasalen. Och jag älskar ju gyma, så det var jag ju såklart med på.
Så blev att dra hem från skolan, äta något snabbt, packa gympakläder och sen dra till skolan igen där jag skulle möta Binta & Ejlitz och dra till gympasalen.
Vi körde alla möjliga lekar & sporter.
Det höll kanske på i nästan 2 timmar. Så jag drog ju hem sen och en timme efter det så var det dags för fotbollsträning.
Först hade vi fys & sen vanlig fotbolls träning.

Japp. Nu så ska jag kolla lite på TV. Och sen inatt blir det väl att träna på glosor & göra läxor.
Tro inte att jag ligger efter bara för att jag gör läxor osv på helgen. Jag vill bara jobba klart före & så.

Ha en bra fredaaaag! :D



Hej där! Jag har precis startat en ny novellblogg om Justin Bieber som heter www.myscript.blogg.se ! Jag hoppas du ger den en chans och kikar in!

2013-01-27 | 19:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback