hillu.

tjoho!
Har precis duchat & sitter nu i mitt rum & ska kolla på film idag igen xd Jag har blivit besatt av att kolla på film o.o Men vad ska man annars göra mitt i natten när man är här forever alone? PRECIS!
Kollade på ' John Tucker Must Die' igår. Faktiskt en jätte bra film! Så hoppas på att hitta en liknande film today again.
Och idag, som ni vet, så var jag borta typ hela dagen hos Ulla & Hans. Då jag även missade Bieber som var på MTV klockan 20:00. Och dom hade inte MTV ;'( diiiiie.
Och på Tisdag så börjar skolan D': snääälla döda mig nån! Orkar inte med skola.... Får ta & längta till sommarlovet :)
Jaooo.. nu ska jag kolla på film. Så bye :D
 
 


Haha John Tucker must die är sjuuuuukt bra!!!

2013-01-06 | 14:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback