i would.

Hejsan.
Inte bloggat på länge eftersom att internet hos mamma är SÄMST!
Faktiskt inte gjort så mycket i veckan... eller, jo. Min dans började i måndags (StreetJazz dans) och det var SUPER KUL! Så längtar stort till nästa måndag :D
Men har varit & tränat på gymet för ett tag sedan, duschat & gjort lite läxa. Vi har ju NO porv nästa vecka, så that's viktigt att träna på.
Blir väl att sitta vid datorn & kolla på tv. Ska nog också försöka att ladda upp videon med svarena på frågestunden nu. Så dom kommer FÖRHOPPINGSVIS i nästa inlägg snart :] wihoo!
Sitter nu & lyssnar på Justins underbara album Believe Acoustic som kom ut på spotify igår & ut i affärer idag. SÅ MÅSTE KÖPA ALBUMET! Hans röst = sååååå underbar :'] ♥
If I could take take away the pain and put a smile on your face, baby I would, baby I would ♥
 
 


Jag går också på den dansen (har gjort i 3ggr)
Men jag ska dansa idag på onsdagar.
Synd att vi inte kom på samma dag :(

Svar: aa...det var ju synd :(
Nora Nordgren

2013-01-31 | 17:53:36

torsdag menade jag...

2013-01-31 | 17:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback