Stan

Hellu.
Drog till stan idag med mamma & Amanda för att först och främst köpa gympa skor som jag skulle ha till dansen & till gympan. 
Sen köpte jag en tröja från Gina Tricot, en tröja & två nagellack från Vero Moda och ett mobilskal från Glitter.  Vi åt sen på Chili & Vok. Gött!
 
Igår så blev det att vara med Binta & Ejlitz. 
Vi drog först ner till Åbergs för att fika, sen gick vi in på Kristallen för att bara gå runt lite eftersom vi inte hade något att göra & så var det sjukt kallt. 
Men vi bestämde oss för att vi skulle dra hem till mig & kolla på film. Och eftersom jag har godisförbud, så köpte vi lite kakor istället som vi skulle äta medans vi kolla film.
Vi kollade på 'Dead Silence' 
Sen lite senare så drog dom hem.
 
& nu så sitter jag i soffan & kollar på 'Ice Age' som visas på fyran.
Skulle igentligen dra & tränat idag. Men Amanda orkade, och inte så kul att dra ner själv, så fick inte bli nått. Men imorgon så ska vi! 
 
Det jag köpte får ni bilder på sen. Internet är sjukt segt, så tar 45 år att ladda upp bilderna!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback