TOMORROW IS FRIDAY!

Hej.
Blev att dra till Elin typ direkt efter skolan. Stack bara hem för att hämta min datorn först, sen gick jag till henne.
Vi skulle svara på våra frågestunder i video inlägg, så vi gjorde så att vi stallde frågorna till varann & en svarade. Videon kanske kommer imorgon eller nått?
Sen visade hon sitt ps3 spel som hon tror att jag bryr mig något om, som i själva verket är PISS tråkigt! Men jag fick väl stå ut med det. Vi åt även tårta som jag varit sugen på hela veckan. Har aldrig varit sugen på tårta någonsin förut? o.o
Men blev att dra hem vid fem för att äta något & sen dra till fotbollsträningen. Vi hade fys i början & sen vanlig fotbollsträning. Vi ska även åka på cup någon gång i Februrari. super skoj! :D Fast sämst att det bara är cup för 99:or, så våran målvakt (min syster som är 97:a) får inte vara med. Så vi ska ha någon annan i mål. Hoppas det går bra ändå!
Sjukt nice med fredag imorgon :D Vet inte vad jag ska göra i helgen? Kanske drar vi in till stan för att köpa skor till mig som jag kan ha på dansen som börjar nästa måndag. Ska även köpa kläder eftersom jag har kvar alla pengar jag fick i julklapp (y'

 


Blodet skjuter som nyårsraketer upp i kinderna så att jag nästan kan föreställa hur de spricker av rodnad. Det här var verkligen inte meningen. Tagen på bar gärning där jag sitter med den blåa gitarren i famnen och med flyktvägen blockerad - är min högsta önskan att smälla av och vakna upp någon annanstans, i en trygghet långt borta från allt som heter nutid.
Som hotellbetjänt bör man aldrig peta på gästernas privata grejer, inte heller i hemlighet utan deras närvaro, trots att man serverar glass till ett tomt hotellrum. Detta visste jag. Det var en inbankad hotellregel från dag ett på arbetet.
Ändå var den som gjord för att brytas, av en idiot som mig...

Läs fan-fiction romanen på: BelieveThis.blogg.se

Svar: låter bra! :D Ska kolla den!
Nora Nordgren

2013-01-19 | 16:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback