vill ha sommar!!!!

Hejsan.
Har kommit hem från gymet för ett tag sedan, duschat & sitter nu här och bloggar (y'
Men ska snart dra ner för att göra mina glosor, äta något & sen kolla på TV.
Har inte mycket att skriva faktiskt.......
Eller jo. Videon med svaren på frågestunden kommer någon gång då jag orkar ladda upp den på vidofyme. Det tar lite tag att ladda upp den. Men den kommer säkerligen i helgen eller nått? IDK!
Och imorgon blir det att ha fotbollsträning. Eller, först så har vi ju fys en stund. Sen i slutet blir det lite tränings match. Super skoj! :D
Yess. Nu måste jag dra & göra mina glosor!!!!!!
VILL HA SOMMAR!
Hhahaha bilden från i somras i öland! 
Amanda & Jag var i vattnet och så skrek Joel att det var en haj där (bara för att retas) så jag & Amanda bara slängde oss upp på bryggan xd
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback