Allsång

Hej.
Sitter just nu och kollar på fotboll. Eller, nu är det halvlek. Det är Sverige - Tyskland damer. Tyskland leder just nu med 1-0. Så surt. Sverige måste verkligen vinna så att dom kommer i final om första eller andra plats! Men det är inte kört än, dom har en hel halvlek kvar. Dom har haft väldigt många & bra chanser på mål. Så det lär säker bli ett mål, hoppas jag.
Haft fotbollsträning innan. Var jätte kul men vädret var jätte varmt och kvavt. Så svettig som tusan blev man. Me som sagt, super kul.
Tidigare var jag, mamma & Amanda i slottsparken där vi åt mat. Sen åkte vi till grillen och tog oss en glass. 
Och igår så var jag ju i Stockholm på Allsång På Skansen tillsammans med mamma, Amanda och Patrik. Jätte kul men super klat. Vi stod typ och väntade på att det skulle börja i åtta hela timmar. Men under de åtta timmarna så var det rep & sånt, så det fanns nästan hela tiden något att kolla på som kunde underhålla en under väntan. 
Robin Stjernberg, Magnus uggla, Brun utan sol, trollkarlar, Rolandz och Nic "Hej Hej Monika" Schröder, uppträdde. Haha. 
Fast den bästa var nog Måns. Hihi. 
Han sjunger ju så bra och ser väldigt bra ut. Han ser bättre ut på riktigt än på tv osv.
Så var verkligen super kul att vara där. Var ju också väldigt OK artister.
Var det i och för sig någon som kollade på programmet och såg oss? Vi syndes jätte nära i kameran. Så mobilen blev smått bombad av sms från vänner som såg mig. Hihi :)
Måste även ha varit tittar rekord eftersom nästan hela gården där hemma satt framför tvn för att se oss. Haha.
Imorgon blir det sista dansen inför dam EM. Norge - Danmark spelar då. Hört att det är väldigt många som köpt biljetter till den matchen. Så blir fler folk att dansa för. Vilket lär bli jätte roligt :D
Är också lite smått avundsjuk på Amanda... När jag kom ut från duschen kände jag hur det luktade en parfym vars lukt jag känt innan och försökt ta reda på vad det är för någon. Och då så hade Amanda fått den parfymen jag velat ha. Och det var en Victoria Secret parfym!! Så den ska jag se till att också köpa!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback