Binta & Ejlitz

God kväll! Just nu sitter jag med iPaden framför tv:n. Badade för en liten stund sedan.
Tidigare idag gjorde jag int alls mycket. Gick upp vid halv elva. Men sen gick jag ut på gården och mötte då Binta och Ejlitz som frågade om jag ville hänga på dom. Och såklart gjorde jag det.
Vi drog först till bergska för att spela fotboll. Men vi satt där och snackade istället för att spela. Sen gick vi till Malle eftersom Jesper som varit på bergska före oss, hade glömt lite saker där. Så vi var snälla och gick och lämna det. Sen drog vi till Bruksparken och gungade på den eorms gungan samt pratade massor. Sen drog vi hem.
Binta och jag kom också fram till att, vi passar inte att börja åttan. Vi är högst en sexa. Haha. Ja...
Imorgon blir det även att åka till björkvik för att fira min låtsas pappas, pappa. Så blir att fira och fika lite där. Sen får vi se vad jag hittar på. Kanske drar mig ut och springer eller nått?
Nu ska jag sitta en stund till vid iPaden. Och säger också godnatt nu, så, GODNATT! :)
 
perfektaste du! 👌♡
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback