#

Hejsan. Ledsen för att jag inte bloggat på typ en vecka. Till och med mamma har klagat på mig. Då är det faktiskt illa, då måste jag till och börja blogga!!
Men ja. I måndags och torsdags så dansade jag inför dam EM. På måndagen så spelade Frankrike - Spanien och på torsdagen spelade Spanien - Ryssland. Kollade på båda matcherna och man blir verkligen sugen på att bara springa ut på planen och spela själv. Vi har ju haft uppehåll från fotbollen några veckor nu och det har verkligen varit sämst. Men den börjar nu på måndag. Så jag är verkligen super taggad och glad för det. Skanat fotbollen!
I onsdags så var även jag, pappa och amanda i Linköping och kollade på Gyllene Tider. En överraskning vi hade ordnat till pappa som han listade ut lite i förväg. Och det var super kul att få höra dom live :)
Dom andra dagarna har jag inte gjort så vidare mycket. Solat för det mesta.
Imorgon drar jag in till stan med amanda för att handla lite kläder. Luv it.
Sen den 23:de blir det Allsång på Skansen och den 25:de sista dansen inför dam EM.
Nu ska jag kolla skräck film med amanda och patrik samt äta lite glass. Hej då!
btw, har även fått hem mina Nike Free Run+3 :D
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback