Gokart

Hej!
Är snart framme på campingen igen efter att ha varit ute och ätit och åkt gokart. Gokart är seriöst bland det roligaste som finns!!  Vi har typ åkt det varje år vi varit här. Super skoj.
Och när vi kommer fram, ska vi troligen äta glass och bada.
Igår så regnade det så blev att dra till Färgestaden och handla. Så köpte en kjol och en parfym. Men innan vi åkte dit, badade vi i poolen. Det var iskalt! Så där var vi självklart själva på grund av regnet och det kalla vattnet.
När vi kom hem från Färgestaden umgicks vi med lite folk och drog oss ut till poolen där ett band spelade. Då slutade regnet som tur var. Vi spelade även golf. 
Under natten hade jag, Amanda. Joel och Putte sjukt kul. Vi var rädda för Jimmy.... haha. (Ingen & inget jag kan skriva om här) så vi sov med alla fönstren stängda samt beväpnade. Joel hade en jävla gaffel bredvid sig. Vi sa, hellre att vi sover med igenstängda fönster och dör av värmen än att ha Jimmy klättrandes i fönstret. Smått sjuka är vi. Haha.
Nej, nu mår jag illa av att kolla i mobilen samtidigt som jag åket bil. Så hejdå!
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback