In da car

Hellu. Som rubriken redan avslöjat, så sitter jag i bilen. Blev att dra iväg till Vinmerby lite spontant tillsammans med pappa, Amanda och Patrik. Vi ska nämligen kolla på när Jesper spelar match idag. Han är på cup i Vimmerby. Och när vi ändå inte hade något att göra idag, kan vi ju lika gärna åka dit. Några timmars bilresa blir det ju, men whatever.
Igår, så var jag i Norrköping och dansade sista gången inför EM. Som jag nämnde i förra inlägget, så var det Norge och Danmark som körde, vilket betydde att det var slutsålt och massor av folk. Matchen var också sjukt spännande. Det blev 1-1 och slutade med att dom fick köra straffar. Även om jag inte riktigt visste vilket lag jag hejade på, var det väldigt pirrigt när dom stod där och skulle skjuta straffarna. Men tillslut vann Norge.
Innan dansen igår, shoppade jag kläder med Amanda och Patrik samt åt på McDonalds.
På söndag bär det av till Öland. Till Ekerum. Så kul! Där är vi varje år. Så är verkligen jätte tagg på att åka dit :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback