Inköpt från Ullared

God kväll!
Som sagt, så åkte jag tillsammans med mamma, mormor, Julie och mammas kompis Elin, till Ullared i natt vid fyra. Gick upp vid tre men åkte vid fyra.
Jag köpte inte alls mycket. Men blev lite i alla fall. En kompis kommenterade också att jag skulle göra en haul och visa vad jag köpt. Men jag tycker att jag inte hade så kul saker och så ville jag lägga upp det på bloggen NU, och jag ser hemsk ut just nu. Så ledsen, det får bli ett vanligt tråkigt inlägg.
Vad jag köpte: Nitväska, iPhone skal, lösnaglar, rosa nagellack, sololja, Pepsodent White Now, Star Nature parfym, blommig filt och en lila fönsterlampa. Blev tyrvärr ingen bild på den.
Nu ska jag sitta vid datorn en stund till. Ska väl sen inte lägga mig så sent eftersom jag är jätte trött nu, gick ju upp vid fyra inatt. Hejdå & godnatt
Blev ockå att posera lite med kartong Ola-Conny & Morgan ;)
 
 
 
 
 


Vad kostade sololjan? :) <3

2013-07-16 | 02:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback