Pappas överraskning, Allsång på Skansen & löshår.

 
 
Ledsen för låååångt inlägg
Hejsan!
I morse så blev det att dra ut på en jogging tur. Inte tränat på några dagar. Så kändes bra.
Sen hemma solade jag samt lyssnade på musik. Drog sen hem till pappa eftersom det är veckan jag och Amanda ska vara hos honom.
När vi väl var hos pappa drog jag  ut med Amanda och Patrick till en sjö för att ta ett kvällsdopp. Men eftersom vi såg en igel i vattnet, så ändrade vi oss snabbt. Har inte badat i en ända sjö/hav under lovet. Endast i en pool. Får se om det lär bli ett dopp under sommaren? Fast det tror jag nog eftersom vi ska till Öland och där blir det att bada i havet.
Idag fick även pappa reda på en överraskning jag och Amanda har planerat för honom som vi haft hemlig för en stund. Vi har köpt tre biljetter till pappas favorit band, Gyllne Tider. Så han blev super super glad över det. Så dit åker vi den 17/7. Känns bra att göra något en  annan verkligen uppskattar :)
Jag ska även på Allsång På Skansen tillsammans med mamma, Amanda och Patrick 23/7, så ni får hålla utkik på TVn!!!!
Jag beställde även nyss löshår! Ombre/ dip dye löshår. Tycker själv att det är supersnyggt. Så ska sen, när jag får löshåret, färga mitt riktiga hår så att det kommer passa in. Wiho! Jätte glad över att jag äntligen bestät löshår.
I veckan ska jag nog också dra in till stan någon gång för jag behöver VERKLIGEN köpa nya kläder. Och så är det dans på fotbolls EM på fredag. 
Japp. Nu ska jag kolla på TV. Hejdå!
PRECIS som på bilden nedan, kommer mitt hår bli. i'm hyyyyper! :)))
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback