Regn 👎

Hej! Idag har det varit regnigt och trÄkigt. Jag som ville dra till en strand, bada, sola och bara ha det gött. Men nej nej, idag blev det en trÄkig dag inomhus. Fast lite kul blev det ÀndÄ, eftersom mitt löshÄr kom idag. SÄ nu har jag det hemma :) Nu ska jag bara fixa mitt hÄr hos en frisör. Klippa samt fÀrga det i löshÄrets fÀrger.
Blev Àven att kolla pÄ film tillsammans med familjen idag. En skrÀckis. Den var vÀl inte den bÀsta, kan jag ju medge. Men gick att kolla pÄ.
IgĂ„r var jag vid Älgsjön med pappa, Amanda, Putte, Jesper & Malle. Vi solade, badade och fikade. Sen nĂ€r vi drog hem sĂ„ blev det att hoppa studsmatta med en vattenspridare under, tillsammans med Amanda och Putte. Super kul. Åkte sen med dom tvĂ„ till godislagret för att dom skulle köpa godis. DĂ€r köpte jag Ă€ven en Justin tidning. PĂ„ kvĂ€llen sen drog vi och tog ett KvĂ€llsdopp pĂ„ BönnergĂ„rden. Och efter det Ă„t vi pĂ„ en pizzeria.
Nu kollar vi pÄ dam fotboll pÄ tv:n. Sverige - Danmark. Heja Sverige!
PÄ fredag blir det Àven att dansa före Ryssland - Frankrike fotbolls match. Damerna. Kommer bli super skoj! :D
Nepp. Nu ska jag kolla pÄ matchen.
Hej dÄ allesammans :)




Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback