9-0 ✌

Hej! :)
Sitter nu & solar & lyssnar på musik efter fotbollsmatchen. Vi vann med 9-0. Sjukt bra är vi! Jag gjorde också själv två mål vilket jag är rätt så glad över.
Men igår så blev det ju att va med Elin, Anton & Martin.
Vi gjorde mycket olika saker.
Först åt vi glass på grillen, sen drog vi till slottsparken, sen drog vi hem till Anton där vi spelade ps3 & efter det drog vi tillsammans till Najen eftersom Martin hade fotbollsmatchen, så den kollade vi på & hade kul där. Så det var en kul dag igår :)
Jag & Elin var ju också med och spelade match med flickor 00 i torsdags. Den slutade 4-1 till oss (;
Imorgon blir det antagligen att dra in till stan eftersom jag måste hitta något att ha på mig på avslutningen som är på torsdag! Gött med sommarlov snart :D
Naj, nu ska hag fortsätta att sola. Ha det bra!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback