Beslutsångest..

Hejsan!
Just nu sitter jag & lyssnar på musik i väntan på att fotbollsträningen ska börja vid halv sju.. ett tag kvar.
Men idag så var jag på da dance camp från halv tio till två. Vi dansade typ Hip Hop/jamajka (?) Cheerleader dans och Disco. Imorgon så är det ju sista da dance camp dagen då vi också ska visa upp olika koreografier vi lärt oss i olika dansstilar. Kommer bli kul! :)
Och som rubriken lyder, så har jag beslutsångest. Jag ska ju välja en dans till denna termin som jag ska dansa. Jag har redan valt StreetJazz. Men om det är möjligt, så kanske jag vill ändra till antigen Showdans, Modern dans eller Hip Hop/jamajka saken.. Så har det sjukt jätte jätte svårt just nu. Vad ska jag välja? D:
Ja, nu blir det att fortsätta att lyssna på musik i väntan på fotbollen. Samt tänka lite på vad jag ska välja för dans.. Hejdå!
btw, köpte ju även en tröja på Gina Tricot efter dansen igår.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback