DA dance camp

Hej. Kom hem från DA dance camp för ett tag sedan. Har duschat och ligger nu i soffan & kollar på tv.
Blev super trött efter dagen. Vi dansade först en timme, åt & sen dansade en timme till fast en annan dansstil. Vi ska dansa många olika dansstilar samt lära oss en keografi i varje dans. Så lär väl bli lite svårt. Men det ska jag nog se till att klara av. Vi gjorde också rätt mycket saker på golvet vilket innebar att man satt på knä osv.. och jag har ju haft väldigt ont i mina knän sen fotbollen. Och att sitta på knä är inte det skönaste då. Menmen.
Imorgon blir det dans igen & sen fotboll senare på kvällen. Två super kul saker på en dag. Japp.
Nu ska jag väl ligga och kolla på tv. Lär säkert somna. Hejdå :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback