dans

Godkväll alla!
Sitter nu i soffan framför tv:n och har precis ätit en macka och yoghurt.
Var först på dance camp idag. Var verkligen super jobbig dag. Vi dansade house dance vilket var super jobbigt, men såklart kul. Vi hade även en kille som undervisade oss i house stilen. Och jag tycker verkligen killar som dansar är grymma! Och sen dansade vi cheerleader dans vilket också var super skoj. Fast absolut inte alls lika jobbigt. Vi fick även testa på lite disco dans eftersom våran danslärare tyckte vi var så duktiga på cheerleading, så vi fick som belöning att dansa disco. Har även sjukt ont i mina knän från den moderna dansen vi hade första dagen då vi var på golvet och höll på. Har två stora fula blåmärken vid varje knä. Men whatever. Värt det eftersom det är så kul att dansa! :D Tror också det är modern dans imorgon, vilket är den roligaste dansstilen och koreografi vi fått göra under dagarna.
Sen när jag kom hem så var det snart dags för fotbollsträning eftersom vi skulle träna tidigare än vad vi brukar. Det berodde på att a-laget hade match under våran träningstid, och då får vi inte träna. Så vi tränade tidigare. Och eftersom vi endast var fyra på träningen, så hade vi bara skottövning och drog hem. Jag hade även sjukt ont i huvet och var jätte trött sedan jag dansat. Så var rätt så skönt att vi la av tidigt.
Efter det drog jag hem, gjorde mig i ordning och åkte till najen igen och kollade på när a-laget spelade match. Åkte dit med pappa & Amanda men fick sen sällskap med Elin, Binta & Ejlitz. Matchen slutade sen 2-0 till Torstorp.
Japp. Min dag. Imorgon blir det dance camp igen och efter dra en snabb sväng in till Maxihuset för att köpa en super fin tröja jag hittat på gina tricots hemsida. Eller ja.. det beror ju på om den är fin på riktigt & passar bra förstås. Annars köper jag den ju inte.
Men nu måste jag sova! Är supertrött! Fortsätt även fråga mig frågor i min frågestund som jag har i ett inlägg längre ner!! Godnatt!
hetaste bilden, i know... men har ingen bild så fick bli denna jag tog en gång då jag var rastlös. haha faktiskt så tog jag kortet för att jag ville se hur jag såg ut när jag hade ögonen i korss xd
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback