🌾

Hej!
Just nu ligger jag jĂ€tte trött i soffan. Har precis kommit hem frĂ„n affĂ€ren dĂ€r jag var med mamma och handlade lite matvaror osv. Är ju midsommar imorgon, sĂ„ mĂ„ste köpas lite saker till det. 
I morse sÄ Äkte jag ju till DA dance camp. Det var sida dagen idag. Det har verkligen varit super kul! Alla har varit super snÀlla och  roliga, danserna har varit jÀtte bra och allt har varit super, helt enkelt. SÄ vi hade som en liten uppvisning för förÀldrarna. Vi dansade de olika keografierna som vi lÀrt oss i de olika dansstilarna. Innan förÀldrarna kom sÄ hade vi vanlig dance camp frÄn 9.30 till 14.00 dÄ vi bland annat dansade en ny dansstil, hip hop. Sedan vid 15.00 kom dom.
SÄ var super skoj att visa upp vad vi lÀrt oss under de fem dagar vi dansat.
Fick Àven reda pÄ en sjukt cool sak. EM i Dam fobollen ville att vi skulle vara underhÄllning pÄ deras fem matcher dom ska ha i Norrköping i Juli. SÄ dÀr ska jag vara med och dansa. Kommer bli grymt ju! :D
Sedan nÀr jag kom hem gick jag till pappa för att hÀmta mina hörlurar jag glömt dÀr och cyklade hem. Ville vara ute eftersom det var sÄ skönt vÀder. JÀtte soligt. 
PÄ lördag blir det ocksÄ att Äka till skÀrgÄrden dÀr vi ska hÀmta upp Amanda. Och nÀr vi ÀndÄ Àr dÀr ska vi passa pÄ att bada & sola. 
Yes. Nu vet i tusan vad jag ska göra. Ska vÀl ligga i soffan ett tag till. 
 
btw, har hört av mina vÀnner att mina inlÀgg Àr allt för lÄnga & jobbiga att lÀsa. Tycker ni ocksÄ det eller? xd
 



Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback