Hejj!

Hejj!
Kom hem från gymmet där jag var med Elin för en rätt så lång stund sedan. Har hunnit duscha & gjort mig lite i ordning.
Men i fredags så blev att dynga med mina muppar till vänner. Nog det weirdaste dygnet på länge.
Vi var ju först på marknaden, åt & sedan drog vi hem till mig där vi satt och snacka en stund. Sen fick vi slut på prat idéer, så vi drog ut igen. Vi drog till slottsparken och gungade på den enorma gungan där vi alla fick platts typ.
Så där hade vi skoj ett tag & sen gick vi bara runt lite på centrum. Sen när vi kom hem igen så gjorde vi vad vi oftast gör. Sitter vid datorn, mobilerna & typ pratar. Och sen så hände det sjukt mycket weird & kul som kaaaanske inte är så bra att skriva ut på bloggen. mohaha. Jobbigt att inte få veta va? :p
Idag vet i tusan vad det blir att hitta på. Ska ju till mamma idag. Och imorgon så får vi som har syslöjd börja typ vid halv elva. Hur chill? Vi har sovmorgon till kvart i nio varje måndag & sen så har vi slöjd som första lektion. Men våran syslöjdslärare ska vara borta & då får vi håltimme. Så jävla gött! Skolveckan är ju endast tre dagar också. Wihoo! BYE

 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback