ingen bra rubrik..

Hejsan allesammans!
Gick upp vid tio idag. Gjorde inte mycket. Kollade på TV & gjorde det ett tag. Sedan gjorde jag mig i ordning & så. Sen hamnade jag här, vid datorn. Skulle igentligen tränat med Elin idag, men orkade inte. Tjockt i know.
Men blir nog att dra på a-lags match senare ikväll.
I måndags så skulle jag åkt till stan. Men jag bara kände att jag inte hade lust för det. Så struntade helt i det och hängde med pappa och träna istället. Sedan gick jag på a-lags match tillsammans med Binta och Ejlitz. Vi hade riktigt kul :)
Sen i tisdags så var jag ute och sprang på morgonen och senare under dagen drog jag tillsammans med pappa och Elin till gymmet. Brukar vanligtvis inte springa & gymma på samma dag. Men Elin ville ha sällskap, så followade henne. Och igår så var det fotbollsträning.
I helgen blir det att åka till kolmården med mamma, tyra, titus & amanda på lördagen. Inte ett dugg kul eftersom varje gång man är där är det ju samma tråkiga djur. Men ändå, har inte varit där på flera år.
Och sen på söndag blir det att vara planvärd på najen då Finspångs cupen ska hållas. Är väl där någon timme tillsammans med Elin. Så måste upp vid sju någon gång den morgonen.
Bara för att hans röst är underbar
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback