inte bloggat på ett tag.

Hejsan! Inte bloggat på några dagar nu. Men ska bli bättre...hoppas jag.
I fredags så var det ju midsommar. Då blev det att åka til grytgöl där det var lite midsommar firande. Åkte dit med mamma, tyra, titus och ejlitz. Efter det så drog vi hem och åt lite mat. Sen hände inte så mycket mer den dagen.
På lördagen sen, åkte jag med mamma, tyra & titus till skärgården för att hämta upp amanda och putte som åkt båt och tältat där. Vi hade också tänkt att vi skulle ha badat och solat där. Men bara för att vi bestämt det så blev det kallt och målnigt den dagen. Så blev endast att åka dit, fika och sen åka hem.
Och igår så var det fotbollsmatch. Andra halvlek så ösregnade det verkligen ner. Och då menar jag verkligen ÖS regnade. Såg knappt något alls. Och planen fick massor av små vattenpölar, så det var nästan omöjligt att få med sig bollen framåt eftersom den stannade i vattnet. Men matchen slutade 1-1 vilket var väldigt surt.
Vi vann mot Vadstena med 6-0 förra gången och nu 1-1... vet inte riktigt vad vi höll på med igår. Vi var inte riktigt i topp kan jag i alla fall säga. Men Vadstena hade även tagit in några nya riktigt bra spelare, så det var också lite av anledningen till att vi endast gjorde ett mål och dom ett mål på oss. Menmen. Nästan match som kommer så är det mot dom, då ska vi allt se till att ta dom.
Just nu så har jag precis duschat & bytt om. Ska lite senare dra in till stand med amanda och handla lite kläder. Kuligt :)
 
 
 


Hej!
Jag har nu återupptagit min novell/novellblogg efter att ha haft en ganska lång paus. Men nu är jag tillbaka och kapitel 4 av ''My new life'' ligger uppe på bloggen tsm med en ny fin design!
här kommer handlingen:
Novellen heter ''My new life'' och handlar om Carter Hamilton, en pojkflicka som är 16 år och som nu ska flytta från en bondgård hon växt upp på i Texas till Canada, detta kommer bli en spännande men samtidigt jobbig resa för Carter då hon nu ska byta ut sina boots och slitna jeans mot klackar och sminkväskan.
Det är i Canada hon för första gången i sitt liv kommer att uppleva ytligheten, lögnerna och dramat bland dagens tonårstjejer.
Något mer hon upptäcker är kärleken, det som vänder hela hennes värld upp och ner.
Men hur kommer det att gå? Kommer Carter förändra sig själv för att passa in bland alla de andra tjejerna eller kommer hon att förbli sig själv?

Gillar du Justin Bieber & fanfictions då är detta något för dig!!

2013-06-26 | 03:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback