Iväg till stan idag.

Godmorgon! :D
Just nu så håller jag på att fixa mig eftersom vi ska vid klockan ett dra in till Norrköping & handla nya fotbollsskor. Mina börjar verkligen bli gamla & trasiga. Det blir antagligen också att äta i stan medans vi är där.
Igår natt så blev det också att spela Madagaskar på xbox tillsammans med Amanda & Putte. Rätt så weird spel. Men var väl skoj :)
Och imorgon så blir det att dra på dansläger. Det håller på i typ en vecka och är klockan nio på morgonen. Man sover inte där, man åker hem & dit osv... Kan ju inte säga att jag direkt är så tagg på det eftersom jag kommer vara där helt forever alone. Haha. Jag känner ingen där? Menmen... Jag får väl se hur det blir.
Nu har jag inte tid att blogga mer!
 
btw, glöm inte att fråga mig en fråga i min frågestund HÄR!
 
Dagarna börjar minska till Selena konserten. Wiho!! :D
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback