Mäseln

Hejsan svejsan!
Ska snart gå & lägga mig. Men kände att jag kunde göra ett litet inlägg innan.
Idag så åkte jag till stan som sagt. Handla fotbollskor & nya vita converse. Igentligen vill jag inte ha converse, men vad finns det annars för skor man kan ha? Jag tycker att converse är så tråkigt.. Som till exempel mjukisbyxor. haha, ok. weird. Men fick bli ett par converse ändå. Sedan åt vi på McDonalds.
När jag kom hem så hängde jag med pappa ner till gymmet och tränade där en liten stund. Efter det så smsade Binta & frågade om jag ville hängs på henne, elin, fanny & evelina till mäseln för att dom ville bada. Och jag hände med dom. Så vi cyklade dit, dom badade, vi pratade och sen drog vi hem igen.
Och som jag nämnde i inlägget innan, så ska jag ju på dans imorgon vilket är lite läskigt eftersom man inte känner någon och kommer se ut som en forever aloneare.
Naj, nu måste jag borsta tänderna och sedan gå & sova. Godnatt!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback