Nike Free Run+ 3

Hej!
Kom hem från djurparken runt halv sex. Dagen där var väl ok. Det jag nog mest gillade var delfinera. Tycker det är rätt så fascinerande hur dom kan förstå och komma ihåg alla trix dom ska göra. Jätte grymma är dom! Och såklart gillade jag bussresan också. Älskar att åka buss :D
När vi även var på djurparken så snackade jag lite med mamma om ett par träningsskor jag ville ha. Ett par Nike Free Run+3. Tycker verkligen dom är snygga. Speciellt om man har fina färger på dom. Och jag har bestämt att jag ska köpa ett par som är rosa och gröna. Super snygga! 
Nu sitter jag vid min dator som dör inom vilken sekund som helst. Sen blir det att äta lite grillat.
Ikväll blir det även att lägg sig tidigt eftersom jag ska vara på Najen klockan sju imorgon för att vara planvärd för Finspångs cupen. Blir väl ok. Fast hade inte skadat om det började lite senare... menmen. 
 
 

 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback