Ny design

Jao. Har nu skaffat mig en ny design. Tycker den blev rätt så gulligt. Don't ya think?
Och just nu så sitter jag i soffan, vid datorn & lyssnar på musik. Var även ute på en springtur tillsammans med Elin tidigar & så fick vi typ sluta två timmar tidigare idag eftersom vi endast skulle skriva en utvärdering på elevens val vilket tog typ fem sekunder. Och så blev jag super glad idag eftersom jag fick reda på att jag har B i gymnastik. Hade C förra terminen. Nu blir det att satsa på A resten av terminerna (:
Imorgon så är det ju sista skodagen för veckan. Wiho. Det är ju ockå sommarlov nästa vecka. Jätte weird känns det verkligen. Åren går så sjukt jäkla snabbt nu för tiden :o Och jag har lite smått panik eftersom jag inte har en enda blekaste aning om vad jag ska ha på mig på avslutningen nästa torsdag.. Ja, måste dra in till stan någon gång i veckan eller nästa.
Hejdå & godnatt alla ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback