PlanvĂ€rd 🌾

Hej! Precis kommit in. Var ute och sprang. Klarade ca 3,5 km pÄ 10 minuter. Snabbaste tiden jag nÄgonsin gjort pÄ den rundan :)
Gick ju upp tidigt idag. Redan vi fem, för att jag och Elin skulle vara planvĂ€rdar pĂ„ FinspĂ„ngs cupen. DĂ€r var vi till halv elva typ. Vi hĂ€mtade in laguppstĂ€llningarna, gick ut med bollar & flaggor, höll koll pĂ„ hur mĂ„nga mĂ„l det blev under matcherna osv.. Var vĂ€l rĂ€tt sĂ„ skoj. Sedan nĂ€r jag kom hem somnade jag en stund framför tv:n, sen drog jag med pappa till Lotorp för att kolla pĂ„ pojkar 98-99s sista match i cupen. Dom hamnade pĂ„ anda plats 👍 Dit kom ocksĂ„ Binta & Ejlitz. SĂ„ hade lite sĂ€llskap med dom.
NÀr jag kom hem sen solade jag en stund pÄ studsmattan och drog sen ut och sprang.
Nu ska jag ta och ducha & se vad som hÀnder sen. BYE!
 



Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback