Sommarlov ♥

Hejsan. DET ÄR SOMMARLOV! :D
Igår så var det skolavslutning i kyrkan. Var väl rätt så kul att kolla på alla nior som sjöng & så. Efter det så hade vi bestämt sedan tidigare att jag, mamma, amanda, tyra & titus skulle åka och äta glass eftersom jag inte ätit glass på nästan ett halvår. Och jag har bestämt att jag endast ska äta glass över sommarlovet och sen sluta igen. För liksom, vad är en sommar utan glass? Exakt. Så vi drog & åt glass vilket var gott :)
Fick även mina efterlängtade betyg. Älskar verkligen att se vad man har för betyg i alla olika ämnen. Och jag är väl rätt så nöjd med dom.
Sen efter det så drog jag hem till pappa igen. Har även fått en ny cykel av pappa eftersom min förra blev snodd... Andra gången den blev snodd. Fast förra gången så hittade vi den. Men inte denhär gången, eller har inte ens försökt att leta, menmen. Så det var ju bra :)
Fick även två armband av mamma som en lite skolavslutnings present eftersom hon tycker jag varit dukitg i skolan. 
Klänningen jag hade igår hade jag även lånat av Fanny eftersom jag absolut inte hittade något att ha på mig. Så hon räddade mig lite där (:
Ni får också en super bra låt!
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback