Dag 1-20

Kanske inte den bästa list-grejen, men jag hittade en & bara tog den. Och eftersom det får mig tvingad att blogga mer, eftersom man ska lägga ut en veje dag. Så blir det ju bättre bloggning ;) smart va? jag vet.
 
dag 1 - en nytagen bild på mig.
dag 2 - det här stör mig.
dag 3 - min bästa vän.
dag 4 - en bild på mitt drömhår. 
dag 5 - ett par snygga skor.
dag 6 - något jag är dålig på.
dag 7 - en bild på något jag vill ha.
dag 8 - vilken sport jag tränar.
dag 9 - en bild från sommarn.
dag 10 - något som får mig att må bra.
dag 11 - en bild som påminner mig om gammla tider.
dag 12 - en bild på mig när jag var liten.
dag 13 - en person jag saknar.
dag 14 - såhär vill jag se ut.
dag 15 - något jag är bra på.
dag 16 - tio saker jag gillar.
dag 17 - mina rädslor.
dag 18 - en bild på en snygg kille.
dag 19 - en vinter bild.
dag 20 - tio sanningar om mig själv.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback