!

Heeeej! Sitter nu och kollar på PLL. Gjorde ett litet break för att blogga. Det är så spännande!! :o
Ja. Men idag så var det typ något i lokalen vi har här på gården. Så jag var där & hjälpte min mormor som höll i det (inte för att jag gjorde någon så stor nytta. Jag bara klagade då hon ville ha hjälp xd) Där var jag runt tolv till typ halv två.
Sedan drog jag hem för att byta om till fotbollen som skulle börja vid tre. Fast vi åkte halv tre hemifrån.
Gick sjukt segt att springa på fotbollen idag. Var väl för att jag ätit så mycket...
Och nu så sitter jag i mitt rum och kollar pll. Ska nog snart dra upp & se vad resten av familjen har för sig.
Ja. Och idag behöver jag inte klaga på att det är måndag imorgon eftersom det är PÅÅÅÅSKLOV! :D
Hare gött!
Lite bilder från igår!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback