Hockey match.

Hejsan.
Vaknade typ tio i tio idag igen. Lite scary. Och något mer som är läskigt som jag börjar göra är att när jag vaknar så ligger jag PRECIS på kanten av sängen. Så rör jag mig bara en ynka centimeter till så ramlar jag till golvet. Så vaknade jag igår med. Typ hjärtningfight när man inser att man typ balanerar på kanten xd haha.
Men blev att, som igår. Gå upp, äta frukost & sen dra ut och springa. Väldigt soligt ute, så blir mycket roligare att vara ute då tycker jag (:
Var ju också på hockey match igår med Pappa, hans vänner, Amanda & Binta eftersom Patrik inte kunde hänga med. Det var Björklöven mot Vita Hästen. Vi hejade på Björlöven. Pappas favvo lag. Fast dom förlorade. Men det var kul att för första gången kolla på en mer riktig match. Jag har bara sett när min lillebror spelat macth.
Blev också att sedan äta på McDonalds.
Förrästen en weird sak som hände på matchen. haha. Det var typ vila? halvlek? vetifan vad det heter på hockeyn? Men då skulle jag, Binta & Amanda gå på toa. Då så mötte vi en kille som kanske var runt 20-25 år. Och han bara kollade på mig och sa '' Du har fint hår'' och jag tänkte bara, var han ironisk eller var det en komplimang? Han lät ju inte ironisk när han sa det :o
Så jag fick värra besväret med mitt hår resten av matchen så att Binta & Amanda fick damp på mig. Jag frågade hela tiden om mitt hår verkligen såg bra ut eller om det kanske var lite ruffsigt. haha.
Och idag vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på? Blir väl att bara ta det lungt hemma. Men man vet aldrig vad jag hittar på under dagen.
När jag var ute & sprang


Jag älskar din design! Så sjukt fräsch typ, jag vene men den är verkligen jättefin!

2013-03-24 | 22:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback