Ingen skola idag ;)

Hello alla.
Vaknade vid tio i tio idag. Gick upp & åt frukost, sedan gick jag ut för att springa. Sprang samma runda som igår på 3 km.
Så nu har jag duschat & har på datorn & hör på musik samt letar kläder.... har ju inget att ha på mig ;o
Ska ju dra in till stockholm om 31 dagar. BIEBER KONSERT! Och ska ju på två konserter, så vi bor ju på hotell & de dagar då det inte är kosnert, ska vi gå runt & shoppa. Så får spara födelsedags penga & allt tills dess. Så snart får jag lite nya kläder (y'
Senare idag ska jag iväg med pappa, Amanda & Patrik på hockey match. Inte för att jag är så värst mycket för just hockey. Men vadå, det är väl skoj att åka och titta på någon gång ibland :)
Jao. Nu måste jag hitta kläder! Så ha en bra helg alla!
Förresten så har inte jag skola idag. Hela högstadiet var ju i skolan i lördags för vi hade öppethus, så vi fick ledigt idag. Chill! ;)
Fick bli en bild på min hund som jag tog igår. Har inga bilder xd
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback