Jag fyller år imorgon! :D

Hejsannnnn.
Har precis duschat efter att varit på gymmet. Sprang bara idag. Var efter det ute med hunden, åt & sedan duschade jag.
Så nu sitter jag framför TV:n och kollar på Camp Rock 2 som visas på Disney. Så det blir väl att titta på. Redan sett, men mycket bra (:
Var idag iväg med mamma, Amanda, Tyra & Titus och fikade på Lindalhs typ precis efter skolan. För Amanda var först hos tandläkaren, sen fikade vi.
Och jag fyller år imorgon! 14 ååååår :D Sjukt skoj. Speciellt med paket ;) Och eftersom pappa börjar jobba tidigt imorgon & inte kan typ gratta mig på morgonen, så fick jag presenten jag skulle få då idag. Och det jag fick var en systemkamera! Velat ha jätte länge. Så tack till pappa :)
Blir även att ha lite kalas imorgon här med familjen. Kuligt.
Japp. Nu ska jag kolla TV! Hejdå!


Varså god mitt hjärta ..
:)

2013-03-21 | 20:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback