Känner mig så tjock!

Hej. DET ÄR FREDAG IDAG :D
Ja. Vi hade religion prov i skolan i dag som jag tränat massa på & jag antar att det gick rätt bra? Kändes så i alla fall.
Sedan hade vi gympa sista lektionen vilket jag älskar. Super chill att ha kul på sista lektionen sen vet man att det är helg efter, vilket gör allt mycket bättre :)
Efter skolan så blev det att dra ner för att kolla efter nya ute fotbollsskor eftersom vi snart börjar spela ute. Fanns inga bra. Så vi drar in till Norrköping inom en snar framtid och köper skor. Sedan handlade vi på Willys. Första gången vi var på Willys här i finspång. Coolit ;p
Och för inte så lång stund sedan så drog Joel, Jepser & Malle hem. Dom var här & hade lite fredagsmys med oss. Vi kollade lite TV & så..
Blir också kanske att sova med Elin i morgon. Vi skulle ju igentligen ha sovit över förra lördagen, men då var hon sjuk, jag fatta fel & allt blev helt weird. Men blir kanske i morgon :) kuuuul.
Och jag börjar typ fetta på :o Liksom, jag har ju varit förkyld vilket innebär att jag inte kunnat spela fotboll eller gymmat någonting alls denna vecka. Inte ens dansa eftersom dansfröken var sjuk... Tjockt va? :s Blir att ta igen allt nästa vecka. Det måste jag.
Nu ska jag sitta vid datorn & nörda musik.
HA EN UNDERBAR FREDAG!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback