Kommer bli sämsta helgen..

Sämst på att blogga. Men ska försöka bättre.
Har precis duschat efter att ha kommit hem från skolan. Vi hade gympa sista lektionen, sedan får de som vill vara kvar, fortsätta med typ ett slags gympapass där vi typ gör näst intill vad vi vill. Så där var jag och spelade Killer Boll med lite folk. Så sjukt kul!
I onsdags så var jag & mitt lag med och spelade match med damlaget. Utomhus. Super kallt & super halt. Vi var faktiskt jätte bra, ledde ett långt tag. Sedan så vände det & andra laget vann... menmen.
Blir även världens säsmta helg! Eller, helg? Det blir ingen helg!!! Imorgon så har vi öppethus i skolan, och man måste vara där! Från nio till tolv. Sedan på söndag så börjar fotbollsträning utomhus klockan tolv. Asså, döda mig. Man kan inte vara uppe länge på kvällarna eller sova ut på morgonen. Sämst helt enkelt!
Blir även att dra in till stan imorgon & shoppa lite kläder. Har ju ingenting ;o
Så nu ska jag bara sitta här vid datorn & sedan plugga lite till franska provet vi har på onsdag..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback