Påsk lov!

Wihoo! Nu börjar det efterlänktade påsk lovet! Så sjukt underbart!
När jag kom hem från skolan gjorde jag inte mycket. Så gick ut & sprang en stund. Så har duschat & ska hänga med mamma till viberga & handla lite när hon kommer hem från sin träning.
Har redan planerat lite grejer för påsk lovet. Först ska vi (fanny,elin,binta,issa,ejlitz&wilma) förhoppningsvis lana. Sedan ska jag, Elin, Binta, Ejlitz, Armend, Samir, Jesper & Anton dra in till Norrköping och köra laserdome. Om nu alla killarna var med på det? Vet inte riktig. Men kommer då bli sjukt skoj! Tjejer mot killar. Haha. Dom ska vi ta LÄTT (;
Och imorgon blir det att åka till min låtsas pappas föräldrar & äta påsk mat osv.. Blir väl trevligt det med.
Och så har typ Binta tjatat på mig att sova över med henne & Fanny hemma hos Fanny ett tag nu. Så får väl se hur det blir. Det är ju inte så att jag INTE vill sova över med dom. Men bara inte orkar? o: Fast blir nog dra ner till dom..
Byyyyyye!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback