Sista skoldagen imorgon (:

Hej. Sluta skolan tio i två idag och pluggade så fort jag kom hem. Pluggade SO.
Och efter det har jag inte gjort mycket alls. Spleat lite piano (y'
Ska snart dra mig ut för en springtur.
Är ju också sista dagen i skolan i morgon, sedan är det påsklov. Sjukt skönt! :D
Blir att sova hemma helt själv idag :o Har aldrig någonsin sovit hemma helt själv någon gång! Och det var inte menat att jag skulle göra det heller igentligen. Men Amanda hade lovat att ta hand om hunden & allt hos pappa eftersom han ska iväg, så hon sover där. Och mamma jobbar natt. Så igentligen skulle min andra storasyster Julie sova här hemma. Men hon kunde inte heller nu. Så blir ensam. Gillar ju att vara hemma själv, så blir väl bra (:
Jau. Nu ska jag snart göra mig i ordnign för att dra ut & springa. Bye!
 
Har ingen bild..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback