Sleepover.

Svejsan!
Kom hem från Fanny för en liten stund sedan. Blev att sova över hos henne & Binta.
Trodde vi skulle iväg & äta idag hos min låtsas pappas föräldrar, så gick hem lite tidigare. Men nu har de ändrat & vi ska åka dit imorgon.
Men igår drog vi först & åt pizza på Pappas eftersom vi var sjukt hungriga. När vi ändå var ute så drog vi till bhallen för att dom skulle köpa godis.
Sedan drog vi hem och kollade på film. På The Notebook. Binta & jag bara satt där & längtade tills filmen skulle sluta. Fanny blev typ sjukt arg på oss eftersom vi bara klagade. xd
Men kille i the notebook var faktiskt jätte söt! Så det var ju en bra sak. Han var söt när han var ung i filmen, inte när han fick skägg & blev äldre ;o då blev han ful!
Japp. Sedan satt vi också vid datorerna & gjorde inte mycket alls.
Nu blir det nog att bara ta det chill hemma. Ska senare nog fortsätta kolla på Pretty Little Liers & kanske dra ut & springa eftersom jag känner mig fet sedan pizzan & allt igår s; Måste även plugga lite.
Hejdå!


Hej! Kolla gärna in mina auktioner på Tradera. Jag säljer bland annat filmer, DVD-boxar, kläder och konsertbiljett till One Direction: http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=2389388 Jag säljer också ståplatsbiljetter till en av Justin Biebers konserter i Stockholm här: http://www.blocket.se/varmland/2_st_biljetter_Justin_Bieber_24_april_2013_45821005.htm?ca=7&w=1

2013-03-29 | 19:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback