Snart fotboll.

God morgon.
Vaknade vid nio idag eftersom jag la mig väldigt tidigt igår. Kanske typ halv elva-elva?
Men nu så har jag gjort mig redo för att dra på fotbollen som börjar om en timme. Eller den börjar om en & en halv timme. Men pappa kommer om en timme och hämtar mig.
Blir nog kanske att springa med laget först om det inte är för isigt & så, sen blir det fotboll. Blir kanske också att hänga med mamma & träna sedan vid fem.
Elin & jag kanske också ska gå på bio idag. På 'oz' eller vad den hette? :s Inte riktigt min smak på film. Men whatever, ändå skoj att gå kolla bio med vänner (: Och vem vet? Den kanske är bra.
Och så har ju båda laddarna till min iPhone gått sönder. Så nu ligger den här död & inte kan laddas D: Så ni som ska typ ha tag på mig. Sms:a inte. För kan inte se dom. Skriv på facebook eller nått... (y'
Jao. Hejdååååå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback