Stan.

Hejsan.
Blev att gå upp en timme senare än vanliga skoldagar, vid sju, eftersom vi började vid nio. Sämst var det att ha skola på lördag. Men ja. Där var jag i tre timmar. Hade handledartid, matte & bild.
Sedan drog jag hem, och kanske en timme senare drog vi in till stan. Och där hittade jag INGET. Blir sjukt jävla irriterad på att det bara finns fula kläder! Ska beställa kläder på datorn senare, finns ju inget i affärerna.
Fast tog äntligen kort med min pojkvänn på cubus :') Har gått förbi den många gånger, men då har jag liksom inte varit med någon som typ kan ta kort.. eller nått. Så det var det ända bra idag.
Och har precis nu ätit tacos med mamma & småsyskonen sedan drog jag ner hit, till mitt rum igen. Orka va med dom.
Jao.. Blir fotbollsträning utomhus imorgon klockan tolv. Jävla helvete. Kan inte vara uppe sent eller sova på morgonen. Dö.
Ser ut som världens fetto hög, i know!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback