Super bra kalas :D

Hejsan :D
Idag har det kalasats rejält! Det började i skolan då Elin, Ejlitz & Binta hade den lilla överraskningen till mig. Så var rätt spänd i morse för att få veta vad det var. Och sedan vid maten så höll vi oss kvar i klassrumet, vilket vi fått tillstånd av lärarna att göra. Och då kom dom fram med en stor prinsess tråta. Hur söta är dom inte?
Så vi fyra skippade maten och fetta oss med tårta istället. Dom sjöng även för mig. Haha, jag skulle ljuga om jag sa att det lät bra när dom sjöng. Men dom gjorde det i alla fall (;
Sedan drog jag hem vid tio i två. Vi skulle ha lite kalas vid fyra. Så pappa åkte och hämtade tårta. Prinsesstråta blev det. Andra gången idag det blev att äta tårta. Haha. Var inte värst sugen på det.
Och Elin hade lovat mig att komma & lämna ett paket till mig efter skolan. Så hon kanske kom runt halv fyra och lämnade ett paket med ett super snyggt struts kort till ;) Gulligt av henne. Så vi bjöd in henne att stanna och fika med resten av min familj & så som skulle komma. Och det ville hon.
Jag fick även två ansikts maskar & maskara av henne :)
Sen kom alla & vi fikade & hade det trevligt.
Senare stack alla. Och Binta & jag hade redan i skolan bestämt att vi skulle ut och ta en springtur efter mitt kalas. Så det gjorde vi. Vi kanske sprang ca 3 km? Super skönt att vara ute och springa igen. Var länge sedan. Har ju bara sprungit på band & det är inte alls lika kul som att springa ute. Så tror jag ska ta en tur imorgon också någon gång på morgonen. Blir sedan senare imorgon att dra på hockey med pappa, amanda och kanske hennes kille Patrik. Så blir ju roligt då också.
 
Ja. Faktiskt en av mina bästa födelsedagar. Jag har inte firat min födelsedag med mina vänner förr. Och nu så blev det mycket inblandat med dom. Så that's why (:
Bilder på vad jag fick kommer i nästa inlägg.

Bild efter springturen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback